Narzędzia i usługi
- Urząd Miejski ›
- Rada Miejska ›
- Zarządzanie kryzysowe ›
- Czyste Powietrze
- Druki do pobrania
- Kontakt
- Plan miasta
- RSS
- Strona archiwalna
- Jakość powietrza
- Apteki
- Kościoły
- Nieodpłatne poradnictwo
- CENTRALNA BAZA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW
- Międzynarodowe Biuro Pacjenta
- Komunikacja miejska
- KLAUZULE INFORMACYJNE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GUBINIE
Aktualności
Urząd Miejski będzie nieczynny 10 listopada!
- 03-11-2025
- Autor: Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych
- drukuj
Informujemy, że 10 listopada 2025 r. (poniedziałek) Urząd Miejski w Gubinie będzie nieczynny.
Dokumenty i wnioski można składać za pośrednictwem platformy epuap: /p8826qemuz/skrytka, e-doręczeń AE:PL-53858-27620-BBFHW-18 lub wysyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Gubinie ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin.
Zapraszamy do załatwiania swoich spraw w innym, dogodnym dla Państwa terminie. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy.
Ponadto informujemy, że 12 listopada 2025 r. (środa) Urząd będzie przyjmował petentów w godzinach 7:30 - 17:00.
Podstawa prawna: Art.130, par.2 Kodeksu Pracy - Dz.U.2025.277
















