
Narzędzia i usługi
- Urząd Miejski ›
- Rada Miejska ›
- Zarządzanie kryzysowe ›
- Czyste Powietrze
- Druki do pobrania
- Kontakt
- Plan miasta
- RSS
- Strona archiwalna
- Jakość powietrza
- Apteki
- Kościoły
- Nieodpłatne poradnictwo
- CENTRALNA BAZA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW
- Międzynarodowe Biuro Pacjenta
- Komunikacja miejska
- KLAUZULE INFORMACYJNE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GUBINIE
Aktualności
Raport o stanie Gminy Gubin o statusie miejskim za 2024 rok
- 04-06-2025
- Autor: Biuro Rady Miejskiej
- drukuj
Burmistrz Miasta Gubina, stosownie do uregulowań art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. 2024.1465 z późn. zm.) przedstawia Radzie Miejskiej „Raport o stanie Gminy Gubin o statusie miejskim za rok 2024”.
1. Debata nad raportem planowana jest na sesji Rady Miejskiej w Gubinie w dniu 26 czerwca 2025 r. Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Gubinie, w sali narad. Początek sesji: godz. 9.00.
2. W debacie nad raportem biorą udział radni Rady Miejskiej oraz mogą zabierać głos mieszkańcy Gubina. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem, składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 pełnoletnich mieszkańców Gubina.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu 25 czerwca 2025 r. - jest to dzień poprzedzający sesję Rady Miejskiej, na której będzie przedstawiony raport.
Zgłoszenia winny być przekazywane drogą mailową na adres: rada@gubin.pl
Mieszkańcy będą mogli brać udział w debacie wg kolejności zgłoszeń do Przewodniczącego Rady.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
Załączniki
-
Raport o stanie Gminy Gubin o statusie miejskim za 2024 rok
PDF Rozmiar: 11.2 MiB Ilość pobrań: 25